המלצה: שישה סרטים לסופ"ש הגשום

עומר אוקון

עומר אוקון

כל אדם רוצה בסופ"ש כה גשום ורטוב להשאר יבש וחמים מתחת לפוך ואם אפשר לשלב בכך גם איזה סרט או כמה משירות הסטרימינג נטפליקס מה טוב? אלו הם ההמלצות לסרטים לסוף השבוע הגשום הקרוב.

הגיע היום שלו כולנו מחכים- יום חמישי. האור בקצה המנהרה שמסמל שממש עוד רגע, נצא אל החופש שלו חיכינו בקוצר רוח מיום ראשון, ועליו פינטזנו בכל רגע נתון וקשה בעבודה או חודש ארוך בבסיס. אנחנו מתחילים להריץ סצנות בראש של איך נצא למסעדה האהובה עלינו עם חברים, נלך לקולנוע, נצא לבר, נרקוד ברחובות- ופתאום קאט! גשם, ברקים ורעמים מחזירים אותנו היישר למציאות ומזכירים לנו שגם הסופ"ש הזה כנראה נצטרך לבלות בבית. אז כדי שתעבירו את הבאסה בהכי סבבה שיש, החלטנו לשתף אתכם בסרטים שהכי כדאי לכם לראות בנטפליקס בסופ"ש- הכינו כרבולית וכוס תה חם, אתם עוד עלולים לקוות שהגשם לא יפסיק:

המרדף לאושר:
כשאנחנו רואים סרטים, אנחנו בדרך כלל אוהבים לחשוב על הקשר בין השחקנים ולעיתים קרובות מתבאסים על זה שבחיים האמיתיים יש להם בני זוג או משפחות שונות לגמרי. אז ב"המרדף לאושר" אנחנו לא רק מקבלים אבא ובן אמיתיים על המסך אלא לא אחד אחר מוויל סמית' ובנו ג'יידן סמית'.
וויל סמית' משחק את דמותו המעוררת השראה של קריס גארדנר, שבשנותיו הצעירות התמודד עם בעיות כלכליות וחסר בית בזמן שגידל את בנו לבד וכאשר קיבל הזדמנות של פעם בחיים השקיע את כל מאמציו על מנת להצליח. כיום הוא יזם, ממציא סופר ונדבן אמריקאי. הכינו את הממחטות, אתם הולכים להצטרף למסע מרגש ביותר.

שרק:
מה היה קורה אם אגדות היו מצטרפות לעידן חדשני אבל עדיין שומרות במקום מסוים על התמימות שלהם? אז הסרט שרק מתעלה על כל מה שדמיינו ומציג לנו את העלילה של העוג הגדול שרק, שהופך מאנטיפת שחי לבדו לעוג אוהב, שאכפת לו מחבריו וכל זה עם טוויסטים מגניבים שפותחים לנו את התיאבון לקראת הסרטים הבאים.

הנערה הדנית:
סרט נפלא שספג השראה מסיפור אמיתי על הגבר הראשון שעבר תהליך שינוי מין. הסיפור מתרחש בדנמרק באמצע שנות ה-20 ועוקב אחרי סיפורם הסוחף של זוג האומנים גרטה ואיינר, אשר נחשבים לציירים מוכשרים. כאשר גרטה מפצירה בבעלה להגיע איתה לנשף האומנים שאליו הוא לא רוצה להצטרף, היא משכנעת אותו להתחפש לבחורה ולהציג את עצמו בתור בת דודתו של איינר שהגיע לביקור. מאותו רגע, מתחיל מסע היכרות עמוק של איינר עם עצמו וספקותיו לגבי מגדרו מתחילים להופיע.

אמריקן איקס:
הסרט הזה מביא לידי ביטוי את אחד המשפטים הכי מוכרים "כל עוד הנר דולק, אפשר לתקן". הסרט מספר את סיפורו של דרק, שמתוך בחירה אישית מוצא עצמו מעורב בארגון ניאו-נאצי. כאשר אחיו הצעיר דני מתחיל להמשיך בעקבותיו, דרק חוזר לאחר תהליך חרטה ושינוי ומנסה להראות לאחיו עד כמה הדרך שבה הם הולכים לא נכונה.

תפוס אותי אם תוכל:
קישורי המשחק של ליאונרדו די קפריו אף פעם לא אכזבו אותנו. וגם בסרט "תפוס אותי אם תוכל" הוא מוכיח שהוא מספר תוך כדי משחק משובח את הדמות של פראנק אבגנייל, שבין הגילאים 16-21 זייף צ'קים ב-26 מדינות בסכום עצום של 2,500,000 מיליון דולר. כל מי שרוצה לראות או אפילו כבר ראה ורוצה לשחזר את הסצנות האדירות שבהן ליאונרדו דיקפריו מתחזה לרופא, טייס, עורך דין ומורה ללא שום ניסיון, יכול לנצל את הזמן וכל פעם מחדש לשאול את עצמו, האם פרנק אבגנייל ייתפס בסצנה הבאה?

ונדטה:
Remember, remember the 5th of November- המשפט שבו מתחיל הסרט ונדטה. כל מי שיצפה בו או כבר צפה, יצלול לתוך עולם שהיינו שילוב של קסם, דמיון, פחד ומסכה שהחיוך לא יורד ממנה.
ונדטה מציג את אנגליה העתידנית ופאשיסטית ואיך אדם אחד שרק את שמו אנחנו לומדים, מנסה להילחם בממשלה ובו בזמן מצרף אליו את איווי, בחורה עדינה שבכלל לא תכננה להפוך לחלק בלתי נפרד במלחמה נגד ההנהגה שהרסה את אנגליה. הסרט שונה מכל מותחן אקשן, וישאיר אתכם בתחושה של הארי פוטר, מסכת קרנבל בוונציה ומועדון קרב.

תודה לנטפליקס ישראל על רשימת הסרטים והתמונות.

No Comments on המלצה: שישה סרטים לסופ"ש הגשום

Leave A Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה קוראים היום?