סיבה למסיבה: סטודיו Crystal Dynamics חוגג 25 שנים

סטודיו Crystal Dynamics שפיתח מעל 30 כותרים ביניהם כותרי טומב ריידר האחרונים ומשחקים כמו GEX חוגג 25 שנות פעילות בתחום הגיימינג ומפרסם קצת ממה שעבר עליו ב25 השנים האחרונות כולל ראיונות עם אנשי צוות החברה  ובנוסף הכרזה על פרוייקט משחק "הנוקמים" בשיתוף עם חברת מארוול
סטודיו Crystal הוא אחד מאולפני הפיתוח השקטים אבל האיכותיים בפיתוח של משחקים שחלקם אף זכה בפרסים ובשנים האחרונות אף זכה בשבחים על הכיוון שאליו לקח את סדרת טומב ריידר הוותיקה וההשקעה שנראתה באופן ברור בפן הגרפי, בפן העלילתי ובמוסיקה של המשחק וכעת הוא חוגג 25 שנות פעילות, מזל טוב.

הסטודיו החל את חגיגות ה25 לסוודו עם אולפן פיתוח חדש שמכיל טכנולוגיות ייחודיות שמאפשרות לו לפתח משחקים באיכות הגבוהה ביותר(כולל 4K), חדרי ביקורת וחדרים חסיני רעש להקלטות, טכנולוגיית לכידת תנועה ייחודית וחדשנית

"Crystal Dynamics תופסת מקום מיוחד בתעשיית המשחקים, יותר משליש מהצוות שלנו עבדו בסטודיו יותר מ -5 שנים, וכמה מהם נמצאים כאן כבר יותר מ20 שנה, מה שהופך אותנו לקבוצה מלוכדת מאוד", אמר רון רוזנברג, מנהל אולפן. "במשך השנים, רבים מאנשי התעשייה עבדו עם ובשיתוף קריסטל ותרמו לתרבות היצירתית שמפתחי המשחקים ועובדינו הנוכחיים מגלמים ומפתחים: מההתחלה, שיתפנו את המטרה המשותפת של יצירת משחקים מדהימים המבוססים על אופי, ו כעת 25 שנים אחרי הלהבה של החדשנות בוערת בעוצמתיות יותר מאי פעם ".

אם נוכל לדבר בשבחם של העובדים ושל הסטודיו אפשר לדבר על הנוהג להשתתף במבצעי התרמה באמצעות משחקיו כמו השותפות שנערכת השנה ביחד עם ארגון צדקה למען חולי אלצהיימר זה בהחלט צעד אמיץ ותורם של סטודיו קטן אבל משמעותי בעולם הגיימינג.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?