ביקורת תוכנה: Xploder – קיצור הדרך שחיפשתם

תוכנת Xploder היא בהחלט מוצר שחלק מהגיימרים יאהבו במיוחד לאור האופציות שהיא מציעה שכולם ככולם חוקיות ומאפשרות לשחקן ל"ברוח" מהמקומות הקשים שבהם הוא נתקע במשחקים וזה רק תיאור כללי של מה שהיא מציעה וזה בהחלט מעניין.
תוכנת Xploder היא תוכנה שמאפשרת החלפה, הוספה, שינוי והתאמה של שמירות על מנת לדלג על שלב שאולי נתקעתם בו או שאולי תרצו להתחיל את המשחק שלכם דווקא מ100% ואפילו אם תרצו לעצמכם מאות אלפי דולרים או כמות תחמושת גדולה במשחקים כמו GTA V, אז כן אם זה מה שאתם רוצים התוכנה הזו בהחלט בשבילכם ואתם מוזמנים להתנסות בה ולהנות מכמות משחקים מטורפת שבהם היא תומכת ומאפשרת לכם להשתמש בשמירות או אופציות אחרות והכל הוא בחסות המשתמשים והשחקנים הפשוטים דווקא שבחרו פשוט לנסות ולשתף מאצלם כדי לעזור למי שנתקע כי גם גיימינג ניהיה תחום מסובך שמחפשים לו דרך פשוטה.

התוכנה תומכת ביותר מ100 משחקים מכל ז'אנר, חברה וסוג כולל משחקים של חברות עצמאיות(משחקי אינדי) כמו Super Meat Boy וDon't Strave וכמובן חברות פופולאריות ומשחקיהן הפופולאריים לPS4 כמו GTA V, Horizone Zero Dawn, משחקי Battlefield וAssassin's Creed והרשימה עוד ארוכה מאוד וזו אולי האופציה המדהימה ביותר שנוצרה עצמאית (לא ע"י סוני) עבור קונסולת הפלייסטיישן בלבד נכון לכרגע.

האם יש פה קאטצ' נסתר?
אחד מהדברים שתחפשו מיד ובעצם כל אדם יחפש במוצר כזה הוא האם יש קאטצ'? אולי איזה תשלום חודשי? אולי שהתוכנה היא רק עבור משחקים קטנים? אז שמח לומר שאחד הדברים שיוצרי התוכנה הזו לא חוטאים בהם דווקא היא שהמחיר של התוכנה שפיתחו סביר בהחלט חד פעמי עם אופציות להנחות בחגים והיא לא תומכת רק במשחקי אינדי אלא דווקא בנוסף למשחקים הקטנים ישנם ברשימה משחקים של חברות ענק כמו רוקסטאר, יוביסופט, אלקטרוניק ארטס(EA), אקטיוויז'ן-בליזארד והרשימה עוד מתארכת.

והכי חשוב לציין שהחשד העיקרי שלנו תמיד כבני אדם בנוגע לתוכנות שמציעות קיצורי דרך כמו התוכנה הזו היא שזה נעשה בדרך לא חוקית שעלולה להוביל לבאן אבל התוכנה הזו לא עושה משהו שהוא לא חוקי והדרך שהיא מציעה היא דרך פשוטה שמתעסקת אך ורק אם השמירות שאתה משנה או מוציא ממנה לסוני דרך התקן USB מסוג DiskOnKey כלומר היא לא מתעסקת עם קבצים או אופציות לא לה והכל בשליטה מלאה של המשתמש בה ובדרך שלו להשתמש בה כי סך כל תפקידה הוא לחסוך מכם את החיפוש באינטרנט שלרוב הופך לשלב קשה ומייגע ומרכזת עבורכם מרחבי האינטרנט וממלאי פרטי שלה אוסף של כל אחד ואחד מהאופציות שהיא מציעה ולרוב היא מתעדכנת במקביל לעדכוני המערכת והקושחה של הקונסולה ושל המשחקים.

הקושי מתחיל בשימוש הראשון
החיסרון הראשון והעיקרי שלה הוא השימוש המסובך בה שנעשה די מסורבל בעיקר בעקבות הצורך להוציא מהקונסולה שמירה בהתקן USB ולהעביר למחשב ולהתחיל לחפש ברשימה הענקית של התוכנה את מה שלשמו נכנסתם אליה וכל דרך והצורך להעביר אליה והסיבוך גם כשיש הוראות הופך אותה לבעייתית ודי חסרת תועלת לעתים ולפעמים תצטרכו לקרוא ולנסות להבין ולחפש באינטרנט עוד הסברים מובנים יותר על כל שלב ושלב מהעברת השמירות מהפלייסטיישן דרך העברת השמירה הרצויה לכם או האמצעי הרצוי עבור המשחק שלכם ולבסוף העברת חזרה בשלמות לקונסולה, כשניסיתי לעשות את זה לראשונה אפילו עם ההוראות די הסתבכתי איתה ונאלצתי לקרוא כל הוראה כמה וכמה פעמים ולחפש את מה שהתכוונו אליו בכל סעיף ב"חוברת" ההוראות.

וישנה בעיה נוספת שפוגמת בשימוש בה והיא שלעתים יש משחקים שהתוכנה מכילה מעט מאוד שמירות שלהם אומנם זה לא קורה הרבה אבל זה קיים וזה הופך אותך גם אז לחסרת תועלת ושוות ערך לחיפוש רגיל באינטרנט אבל שוב סך הכל היא מבצעת את עבודתה טוב מאוד וריכוז האופציות שהיא מציעה לשחקני הPS4  הוא מהגבוהה שתמצאו ביחס לחיפוש פשוט באינטרנט או ביחס לתוכנות אחרות והכי חשוב התוכנה בטוחה לגמרי – כלל השמירות לא נגועים בתוכנות זדוניות ווירוסים שלרוב נהוג לדחוף לכל הורדה שמועלת לרשת וזה משהו חשוב לדעת שאף נזק לא ייגרם לא לקונסולה ולא למחשב.

שורה תחתונה בהחלט
הדרך הקלה לסיים משחק בצורה הבטוחה כבר קיימת והדבר היחידי שצריך לדעת הוא האם זו הדרך שתרצה או לא והאם זה מועיל לך בתור שחקן או לא
כשנכנסים לתוכנה ולומדים אותה טוב היא בהחלט מועילה ועשויה לעזור לך לחסוך עצבים מלהתקע בשלבים ולשבור את הראש ויותר מכל עוזרת התמיכה של התוכנה במגוון משחקים גם גדולים וגם קטנים וסך כל האופציות שהיא מציעה גורמות להכל להיראות קל מובן ומהנה והכי חשוב על כל המגרעות שלה מכסות היתרונות שלה וזה מורגש מאוד לשחקן הPS4 הממוצע שמתעניין בשימוש בה.

התוכנה ניתנת לרכישה בארץ דרך חנות "באג"

ציון:
83/100

תודה רבה להד ארצי על העותק

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?