פסטיבל GamerZ 2018 – רשמים מאירוע הגיימינג הגדול בישראל

לאחר שעות ארוכות של הסתובבות בין הדוכנים של פסטיבל GamerZ אני יכול לומר בקול מבשר טובות שהחוויה שהובטחה לקראת תחילתו של פסטיבל הגיימינג הגדול בישראל היא בהחלט הדבר שחוויתי וGamerZ עלה על ציפיותיי, במשך השעות בין סיבוב על משקפי הVR של פלייסטיישן למשחק קצר של Until Dawn הרגשתי את אווירת הגיימינג בהחלט בכל מקום וזה מדהים ואפשר לומר כבר עכשיו – אני מצפה בקוצר רוח לשנה הבאה.

לא כל יום נפתח לו אחד מאירועי התרבות ובמקרה הזה אירוע הגיימינג הגדול בישראל שמתרחש בימים אלה במתחם גני התערוכה בתל אביב בביתן 1 שמכיל עשרות מתחמי VR, עשרות עמדות למשחק בXBOX, PC וPS4, מתחם לתחרויות eSports, מתחמים לרכישת מרצ'נדייז של משחקים ומותגים אהובים וכמובן מתחם היוטיוברים שאליו הגיעו עשרות בני נוער, צעירים ומבוגרים לחלוק את אהבתם ליוטיובר האהוב עליהם כמו SpicyCrap(אביאל), המרתף(אייל ושלומי), ShadowSkrops(מורט) ועוד יוטיוברים שעתידים להגיע גם בשאר ארבעת הימים בהם מתרחש הפסטיבל בחול המועד פסח 2018.

בחול המועד הזה הגיימרים חוגגים כמו מטורפים במתחמים שהוכנו במיוחד עבורם עם עשרות משחקים חדשים וישנים, רטרו ואינדי והכל קורה בחסות Bluestone והוט שדאגו להביא את היוטיוברים הכי חמים ברשת, את הקונסולות הטובות ביותר ולהנעים את זמנם של השוהים במתחם בזמן שהם עוברים בין דוכן לדוכן, קונים לעצמם עוד כובע מהמותג האהוב Dragon Ball או דווקא משתתפים בתחרויות ואליפויות בספורט אלקטרוני במשחקים כדוגמת Rocket League, FIFA18, CS:GO ובעצם מה לא?

הצפי הוא שבמשך חמשת הימים הללו אמורים לחלוף במתחם כ25,000 בני אדם בהם נוער, צעירים ומבוגרים חובבי טכנולוגיה וגיימינג ומההתרשמות שלי לא תיהיה בעיה לפסטיבל להגיע לכמות המבקרים הזו ואפילו מעבר לכך כי בכל מצבר מדובר באנשים שחיים בשביל כל העולם הזה ונושמים את העולם הזה ושבזכותם ובזכות חברות החסות וההפקה מרימים את הגיימינג בישראל לרמה חדשה שמקרבת אותה למעצמה בתחום וזה מתבטא בכל האירועים שקורים וכל מה שמתוכנן עוד להיות בין כנסי גיימינג ופסטיבלים מדהימים ומושקעים או תחרויות ואפילו פיתוח משחקים כחול-לבן כמו אלו שהוצגו בכנס היום(1.4.18) ביניהם Warriors: Rise to Glory!
אז אל תשכחו לרכוש כרטיס כמה שיותר מוקדם ולהגיע לפסטיבל הגיימינג מספר 1 בישראל בחסות Bluestone, הוט ובהשתתפות IGN, פרוגי, YNET ועוד..

אז במה יצא לי כבר לשחק ולחוות?
אני חייב לציין את אחת החוויות הכי טובות שיצא לי לחוות בגיימרז וזה כמובן חוויית הVR המדהימה שכשיצאתי ממנה הבנתי כמה היא ממכרת וכמה היא משנה את פני הדור והופכת למשמעותית מאוד עבור הדור הצעיר יותר צעירים ובני נוער ומביאה משב רוח מרענן לעומת המשחק מול מסך שאליו התרגלנו בכל השנים בהם הגיימינג קיים, בזמן עשר הדקות בהם יצא לי לשחק ההרגשה המוזרה השתלטה, האדרנלין עלה וגם תחושת האימה בזמן נסיעה וירטואלית על רכבת הרים בפארק שעשועים מאיים ומפחיד כשאני צריך להרוג ליצנים רצחנים ולפוצץ אביזרים מסביב ואשכרה הרגשתי ברכבת הרים שזו הרגשה מוזר לצאת איתה ממשחק מחשב.
בנוסף שיחקתי בבטא הסגורה של The Crew 2 המהיר והארקיידי שיוצא בקרוב, Shdaow of the Colossus, Fortnite ועוד עשרות משחקים הקימיים או העתידים לצאת מהחברות הגדולות, בין כל המשחקים המוכרים והחדשים ביקרתי ושיחקתי גם בעמדת משחקי הרטרו המוכרים והאהובים כמו פאקמן, קומנדר קין, Wolfenstein 3D ואיך לא גם במשחקים פרי פיתוח כחול לבן שהשאירו לי טעם של עוד במיוחד לנוכח התעשייה הצומחת אצלנו וזו הוכחה על המשמעות שקיימת בה לאט לאט.

בשיחה עם מספר אנשים דווקא מבוגרים בגילם הם בהחלט התלהבו מההפקה העצומה של אירוע כזה ומכל הרעיון של כנס או פסטיבל גיימינג כשרובם מתלהבים מהעמדות של המשחקים הישראלים, עמדות הרטרו וגם נזכרים במשחקים שהיו משחקים בעברם כשהיום כבר יצאו משחקי המשך אחדים או אפילו עשרות כאלו ביניהם לאותו משחק בו הם שיחקו כמו Far Cry5 שהעלה לאנשים זכרונות ממשחקי הסדרה הקודמים כמו Far Cry 1 וFar Cry 2 וקהל היעד הרחב הוא בהחלט אחד הסיבות למה התעשייה הזו פורחת בעולם וגם אצלנו בישראל.

ומה עם הכוכבים האהובים עלינו ביוטיוב?
מאות ילדים עברו אתמול על פני במת היוטיוברים וחלקם הלא קטן הספיק לעלות לבמה, לדבר, להצטלם ולהראות את אהבתו ליוטיוברים האהובים והמצליחים שנחשבים היום כמובילי דעת קהל וכמובילים חברתית בזכות הערוץ שלהם ואתמול חוו את אהבת המעריצים והקהל וזה בהחלט מרשים בטירוף לראות את הקהל אחוז הטירוף סביב אותם אנשים, אתמול זכינו לראות את SpicyCrapp, ShadowSkrops,QuinLigi,Treyx, Smolkin, Suger-Zaza, המרתף,sam royale, וכולם נהנו מאהבת הקהל והטירוף סביבם חגג ובהחלט לטובה.

עמדות לרכישת מרצ'נדייז ומוצרי גיימינג
במהלך כל ימי הפסטיבל אתם יכולים לרכוש מרצ'נדייז של משחקים או מותגים אהובים כמו כובעי פוקימון ודרגון בול, תיק עם הסמל של המשחק המצליח אוברוואטצ בובות דדפול ועוד וכמובן איך לא גם מוצרי גיימינג מעכברים ומקלדות דרך כסאות נוחים במיוחד ועד מוצרי VR, מסכים ומחשבים להנאתכם, ואפשר לומר שעמדות המכירה הללו לא נשארו ריקים ועשרות אנשים התקבצו סביב כל העמדות בציפייה לרכוש מוצר גיימינג שישלים את הסט שלהם או את עמדת המחשב שלהם והמגוון הרחב היה אדיר ואיכותי במיוחד.
בין כל המותגים נוכל למצוא את LG, BUG, JBL, SONY ועוד לא מעט מותגים איכותיים ומצוינים שמספקים לנו את כל הציוד שאנחנו צריכים כדי להרים ערוץ יוטיוב איכותי, לשבת עם חברים ולהאזין באיכות לשירים וסרטונים  או סתם להנות ממשחק באיכות גבוהה עם סאונד עוצמתי ואיכותי ברמה אחת מעל כולם.
בזמן הפסטיבל התרחשו במתחמי 4DV תחרויות לקראת תחרות האליפות בספורט אלקטרוני eSport שאמורות להתרחש בקרוב בעיקר במשחקים CS:GO, Rainbow Six Siege ועוד ועצם ההכרה בספורט אלקטרוני וההשקעה המטורפת גם בתחום הזה ראויה למטר של תשבוחות מצד כל המארגנים ובמיוחד לנוכח ההצלחה לה זוכים התחרויות, ההשקעה של הילדים, הנוער והצעירים שבוחרים יום אחד להיות הטופ והאלופים בתחום ספורט זה עם כל הכישורים הכלולים והנצרכים לכך.

תודה רבה לBluestone Group על הפקת פסטיבל הגיימינג הגדול והמושקע בישראל ועל הזכות שניתנה להגיע ולסקר את האירוע הענקי הזה שריכז בתוכו את המיטב מעולם הגיימינג מהארץ מהעולם.
סרטון הצצה לפסטיבל GamerZ 2018:

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?