אירוע: הKeynote השנתי – בקרוב

ה-Keynote של Apple חוזר לישראל!
iStore תקיים בפעם ה-2 בישראל במקביל להכרזה העולמית, אירוע השקה LIVE
בהשתתפות מומחי טכנולוגיה ובהנחיית דני רופ

רשת iStore משווקת רשמית למוצרי Apple בישראל, מכריזה על אירוע מקומי, בלעדי ויחיד מסוגו בישראל, שיתקיים במקביל לאירוע ההכרזה הרשמי של Appleאשר ייערך ב-12 בספטמבר 2018. רשת iStoreתביא את חווית ה-Keynoteהמפורסמת שלAppleלישראל, במקביל להשקה בחו"ל.

אירוע ההכרזה הישראלי יתקיים בסינמה סיטי ראשון לציון החל מהשעה 18:45 ובמסגרתו תעביר iStoreבשידור חי את אירוע ההכרזה בארה"ב, בליווי פאנל ישראלי של מומחי טכנולוגיה מובילים בהנחיית דני רופ. בין משתתפי הפאנל : לובו וייזנר מומחה חדשנות וטכנולוגיה; דאני-לי זיסר  ign ישראל; איתי מרשל עורך אתר אסקמן ישראל וחיים זגורי בעלים ומנכ"ל iStore.

ההשקות שהתרחשו בחודשי ספטמבר בשנים האחרונות היו תמיד המרגשות מכולן וכללו הכרזה על iPhoneחדש.

רשת iStore מונה כיום 5 חנויות- סניף הדגל החדש בבניין לשימור בדיזינגוף 149 תל אביב; סניף באר שבע בקניון הנג; סניף השרון בקניון רננים רעננה; סניף אונו בקניון אונו ו"הסניף"החמישי- החנות המקוונת. הרשת הוקמה בשנת 2007, עסקה בייבוא מקביל של מוצרי Apple והייתה לשחקנית בולטת בשוק של Apple בישראל תוך שהיא מעניקה ערך מוסף לצרכנים פרטיים ועסקיים כבר 9 שנים. באמצע 2015 פנתה חברת Apple ל-iStore והציעה לה להתמנות כמשווקת רשמית על מנת לחזק את מעמד המותג בישראל ולהוות אלטרנטיבה למשווק הקיים. 

בסקרי דעת קהלשנערכו על ידי אתרי אינטרנט בתקופות שונות נמצאה iStore לא פעם כמקום האטרקטיבי ביותר לרכוש את מוצרי Apple בישראל ובחלק מהמקרים אף באירופה (לפני מיסים). מעבר לכך iStore שמה דגש על השירות והיחס האישי, החיבור הבלתי אמצעי בין הצוות שנותן מענה טלפוני בסניף ולאחר מכן גם פוגש את הלקוח בעת ההגעה לחנות. השאיפה היא לייצר ״אינטימיות״ בין צוות החנות לקהל הלקוחות, שהרי ידוע שמשתמשי Apple הם לבטח המשתמשים הנאמנים ביותר בהשוואה למשתמשי מותגים אחרים בקטגוריה, ואכן לקוחות אלו פוקדים את iStore פעם אחר פעם.

פרטים והזמנות: מוקד ארצי- 073-2130507

www.iStoreil.co.ilאו בכתובת

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?