סיקור: אירוע KeyNote וההכרזות של אפל

אמש(12, ספטמבר 2018) ב20:00 החל אירוע מהגדולים של השנה הלא הוא אירוע ההשקה של Apple ובו זכינו לשמוע הכרזות מעניינות לגבי עתיד חלק ממוצריה של אפל ונכון להכרזה של הפעם זכינו לשמוע על עתיד סדרת שעוני האפל וואטצ׳ שהגיעה כבר לסדרה הרביעית שלה והעתיד של מותג הדגל של החברה הלא הוא האייפון.

אמש לקחתי חלק באחד האירועים המעניינים בשנה האחרונה ושם זכינו לשמוע על עתידם של מוצרי אפל ואומנם לא כל המוצרים קיבלו יחס או הודעה מהותית אבל בהחלט אפשר ללכת לישון בתחושה שכל חובבי אפל זכו לקבל את מה שרצו והעיקר שבהן ההכרזות על קו מותגי הדגל של אפל האייפון וקו מוצרי השעון החכם של אפל


שכל אחד מהם זוכה לשדרוג מהותי במפרט הטכני שלו וגרסאות קצת יותר חזקות ועוצמתיות  ואפשרויות חדשות שלא היו שם בתחילה.

האירוע היה אחד מהאירועים המשמעותיים שנכחתי בהם ואישית הרגשתי מרוצה מרמת ההפקה שלו הן בזמן שלפני האירוע והן בזמן האירוע שם נכחו נציגי פאנל שמתעסקים או קשורים בצורה כזו או אחרת למוצרי אפל וביניהם – איתי מרשל(Askmen), דאני-לי(IGN), לובו וייזנר(מומחה טכנולוגיה), חיים זגורי(בעלי iStore) ומנחה האירוע המוכר לכולנו כחזאי דני רופ, זכינו לשמוע מפיהם קצת על מה שהיה עד ערב ההכרזה ועל השמועות סביב ההכרזה המצופה ברחבי העולם וכמובן לקבל קצת סקירה ורקע במהלך האירוע על מה שהוצג לנו ביניהם דגמי אייפון משופרים וסדרת השעונים החכמים שעומדת לצאת בסדרה הרביעית כבר.

ההכרזה של אפל סביב מוצריה החלה עם הצגתה של הסדרה הרביעית של הApple Watch והיכולות שלו שהופכות אותו מעוד שעון חכם לכזה שמכיל אופציות רחבות ביניהם בדיקות בריאותיות (הן כבדיקות בפני עצמן והן שילוב שלהן במהלך אימוני כושר), אפשרות חירום להזמנת שירותי חירום ועוד עשרות אופציות  וכמובן המפרט החדשני במיוחד כזה שמותאם עבור שעון  ומוסיף לו המון ואת כל זה אנחנו מקבלים בעיצוב יוקרתי שנראה בהחלט אקסלוסיבי על כל יד.

המשך ההכרזה עסק במה שהגדירו טים קוק וצוותו כאייפון הדק, האיכותי והטוב ביותר שהוציאו עד כה ומדובר בלא פחות מאייפון 10 משודרג, גדול יותר, עוצמתי יותר, שמכיל קצת יותר ממה שחוו אנשים עם האייפון 10 עד כה(כך על פי הגדרתם).

האייפון Xs יהיה ״5.8 אינץ׳ עם מסך סופר רטינה ומעבד A12 ביוני הדור הבא של NEURAL ENGINE עם כלל האופציות שהיו באייפון 10 וחידושים שייועדו לאייפונים המשודרגים
האייפון Xs מקס יהיה ״6.5 אינץ׳ עם שידרוגים כמו קודמו כולל המסך הסופר רטינה ושאר המפרט הטכני ואולם עוצמתי אפילו יותר 
וכמובן הפתעת האירוע הייתה הצגת אייפון ששמו IPHONE XR שהוא הגרסה המוזלת של האייפון x שמגיעה עם מפרט קצת שונה מקודמיו אך לא פחות טוב מהם כשגודל המסך סופר רטינה שלו יהיה 6.1״ אינץ׳ והוא מגיעה כמו הגרסאות המוזלות של הדורות הקודמים בשלל צבעים כמו צהוב, אדום, כחול וכ׳ו.

אפל בהחלט ענתה על הציפיות של רוב הסובבים ורוב אוהדיה כשמוצריה המושקים הם גם לרוב המוצרים הכי נרכשים שלה כמו אייפון שעליו עבר כבר 11 שנים מאז יצא לראשונה והשעון החכם של החברה שנהפך לחלק בלתי נפרד מרשימת הכלים שאדם חייב בחייו יחד עם האייפון והטאבלט.

מחירון המוצרים (לא מותאם לישראל)

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?