חדשות גיימינג: Call of Duty Black Ops 4 שוחרר רשמית

משחקי קול אוף דיוטי הם ממשחקי הFirst Person Shootr המצליחים כבר תקופה ארוכה לצידם של משחקים כמו באטלפילד וטייטן פול וכעת נפל דבר וגם בחברת אקטיוויז׳ן הבינו והמשחק החדש בסדרת קול אוף דיוטי ששוחרר לפני זמן קצר קיבל התייחסות מאוד מרכזית לסגנון הבאטל רויאל.

סדרת CALL OF DUTY מצליחה כל פעם מחדש למכר אלפי ועשרות אלפי גיימרים ברחבי העולם ומעמידה את עצמה במקום טוב בתחרות מול משחקי יריות אחרים שקיימים ומתחרים בה בשוק הכה רחב הזה וכעת אנחנו מקבלים את המשחק Call of Duty Black Ops 4 ההמשך לסדרת בלאק אופס וכמו עשרות משחקים שיצאו בשנה האחרונה גם קול אוף דיוטי עבר התאמה לטרנד החם כיום המוכר לנו בשם באטל רויאל ובתקווה לראות גם את המשחק החדש בסדרה זוכה בפרסים ובכמות שחקנים רבה כמו שהיה מקובל עד כה.

Call of Duty: Black Ops 4 מספק עבורנו שלושה מצבי משחק שונים:
מצב הMultiplayer המוכר לנו מהמשחקים הקודמים, מצב הזומבים שנחשב למהפכני בזמן השקתו לפני מספר שנים ומצב הBlackOut Multiplayer מצב המשחק באטל רויאל של הכותר הנוכחי שנחשף כתחליף למצב העלילה שהיה קיים עד כה בכל משחקי קול אוף דיוטי.
עשרות תכונות מעניינות מאפיינות את הכותר הנוכחי חלקם היו קיימים עוד במשחקים הקודמים כמו מערכת הפיקים ששימשה כנשק תומך ועוצמתי נגד כמות של אוייבים, חידושים במערכת הנשק ובקרת הנשק הכוללים שדרוגים ושיפורים כאלו שהיו קיימים וכאלו שחידשו קצת יותר למען השחקנים, מערכת חידוש הבריאות שנהוגה ברוב משחקי היריות כיום ותנועה קצת יותר מהירה וחלקה של השחקנים וכל זה ויותר מותאמים כמובן לסגנון המשחק של כל שחקן שנכנס חדש כוותיק וכמובן במצבי צוות או יחידים.

מוד הזומבים חזר גם למשחק הנוכחי וכמו כל משחק שהכיל את המוד גם פה המצב לא שונה והוא אחד מגולות הכותרת של הכותר הנוכחי עם אפשרות חיסול גלי זומבים, השגת נשקים חזקים ועוצמתיים לטיפול בגלי הזומבים הקרבים, מערכת ליצירת והשלמת אתגרים שנוצרו בידי וע״י הקהילה והחברה ומערכות חברתיות שנועדו לחבר ולעזור לשחקנים בעיצומו של הקרב נגד גלי האוייבים הרעבים לבשרכם.

ואפשר לומר שלום לחידוש העיקרי שהגיע גם למשחקי קול אוף דיוטי הלא הוא מוד הBATTLE ROYAL והחל הכותר הנוכחי יהיה התחליף של החברה המפתחת למצב הסינגל פלייר\ סיפור המסורתי שהיה קיים עד הכותר הקודם בסדרת קול אוף דיוטי ובמהלך המוד החדש תוכלו לפגוש בדמויות חדשות, להנות ממפות רחבות ידיים, כלי נשק ואספקה צבאית לצורך התקלויות והשרדותכם במשחק ואיך לא גם כלי רכב קרקעיים, ימיים ואוויריים ובנוסף לכך כמובן יצירת קלאסיים ושימוש בדמויות מוכרות ממשחקי קול אוף דיוטי או כאלו חדשות ומעניינות והכל שוב ע״י המפתחים קורה ״במפות רחבות ידיים ומהגדולות ששחקני קול אוף דיוטי ראו אי פעם במשחק של הסדרה״(מפות שחלקן יהיה חיקוי אוהד למפות אהובות כמו Nuketown, Cargo ועוד..

המשחק ייצא במספר גרסאות ומהדורות ובניהן:

  • מהדורה סטנדרטית פיזית ומהדורה סטנדרטית דיגיטלית
  • מהדורת דלוקס דיגיטלית רגילה
  • מהדורת פרו
  • מהדורה דיגיטלית המכילה שדרוגים ושיפורים
  • מהדורת אספנים מקורית ומסתורית

המשחק הושק לקונסולות הPlayStation 4 וXBOX ONE ולמחשב האישי(PC)
והוא זמין לרכישה כעותק פיזי ברשתות המובחרות ובחנויות הדיגיטליות
ובפעם הראשונה אקסלוסיבי לBattle.net(החנות הדיגיטלית של בליזארד)

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?