חדשות גיימינג: פורסם תאריך יציאתו של הפרק השני של Life is Strange 2

מאז יציאת הפרק הראשון של Life is Strange 2 הוא זכה להצלחה לא קטנה וכארבעה חודשים מאז יציאת המשחק והפרק הראשון אנחנו עומדים לקבל בתחילת 2019 את הפרק השני שימשיך את סיפורם(הקשה) של צמד האחים שון ודניאל דיאז.

את שון ודניאל עזבנו בפרק הקודם כשהם בורחים מפני המשטרה נאלצים למצוא מסתור, מגלים כוחות נסתרים ומכירים אנשים שיעזרו ויובילו אותם בסופו של דבר למקום בטוח ולסוף הטוב, והפרק השני הוא בהחלט כזה ולאחר שעזבנו את דניאל ושון כשהם מגלים את הכוחות החדשים ועולם עומד להשתנות אנחנו נזכה בהמשך המסע בפרק השני להמשיך להתקדם לאורך המדינה, להאבק בקור ובחורף הקרבים, לנסות ולהגיע לקרובי משפחה שיעזרו להם לעמוד שוב על הרגליים במסע מפרך ושובה לב

"lis 2 יצא מלכתחילה עם התחלה חזקה ומעניינת, והפרק השני הולך להיות אחד מהפרקים ששוברים את המוסכמות והוא בהחלט יהיה רגע גדול במשחק" כך אמר ג'ון ברוק, שותף בכיר בסטודיו המפתח בבעלות סקוור אניקס והוסיף "אנחנו מאמינים שזה יהיה להצלחה גדולה עבור המעריצים השרופים שאיתנו לאורך סדרת lis כשהפעם הם יופתעו אף יותר מבעבר״

אז האם גם אתם מחכים לפרק השני של lis2? אני חייב להודות שהמשחק הקודם שבה אותי בהרגשה הטובה כולל השליטה בחייה של הדמות ומעבר מסע ארוך ומבגר יחד איתה, יצירת תוצאות שונות בכל פעם, דאגה לדמות ובעיקר רגשות הזדהות עם דמויות מעוררות השראה ורגש, הפרק הראשון של המשחק השני היה מהפרקים הטובים שיצא לי לחוות בין כל פרקי הפתיחה של משחקים מסדרת lis ואני מאמין שעם פתיחה חזקה במיוחד גם ההמשך בין הפרק השני לשלישי ועד לפרק הסיום יהיו עוצמתיים ומחזקים ומה שנשאר זה לחכות ליציאתו של הפרק השני וליצאת פרקי ההמשך שלאחר מכן.

אז למה אתם מחכים? תרכשו את Life is Strange 2 ותתוכננו לפרק השני בסדרה שמתוכנן לצאת ב24 לינואר 2019 לקונסולות(ps4 וxbox one) ולמחשב האישי.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?