חדשות התרבות: חוגגים את יום המשפחה במרתון ותחרות בניקלודיאון

עומר אוקון

עומר אוקון

ב5 לפברואר נציין את יום המשפחה שממקד אותנו ליום אחד בדבר הכי קרוב ואישי לנו – המשפחה הקרובה, ההורים והקרובים ולכבוד יום המשפחה ניקלודיאון מציגים ספיישל ״יום המשפחה״ עם מרתונים לסדרות האהובות ותחרות שווה לילדים ולנוער בישראל. מה מצפה לנו?

את יום המשפחה הקרוב שיצויין ב5 לפברואר – יום שלישי – נציין גם בבילויים עם המשפחה הקרובה, ההורים והאחים ובנוסף גם עם ערוץ ניקלודיאון שמציין את יום המשפחה יחד איתנו במרתון של הסדרה המשפחתית המוצלחת והאהובה ״הרעשנים״ באפיק 91 ביס וערוץ 84 בהוט, מרתון שיימשך מבוקר ועד ערב לכל המשפחה של הסדרה האהובה והממכרת.

זו תקופה שבה מוצגים לנו ערכים חדשים שמיוצגים כעת בתכנים הטלוויזיונים שמצד אחד מציגים את התכנים הישראלים כמו סדרת הנוער המוסיקלית ״פוראבר״ ו״בית הכלבים״ ומצד שני תכנים בינלאומיים כמו רחוב האנטר, וכוכב נופל ובכך חוגגים בעוצמה הטלוויזיונית הכי טובה שיש את קיומו של יום המשפחה, את השונה והאוהב דרך קשיים והמון הומור ורגעי צחוק שמאחדים אותנו יחדיו.

הסדרה הרעשנים הייתה סדרה מהפכנית שהציגה את ערכיו של ערוץ ניקלודיאון מערוצי הילים והנוער האהובים בישראל, בסדרה מוצגים זוג גברים נשואים ומגדלים ילד משותף״. מבקרים רבים הרעיפו שבח ומופת על הסדרה פרי הפקתם של ניקלודיאון
היא מציגה לנו את לינקולן, ילד בן 10 המתגורר בבית עם אחיותיו כמו לורי היפהפייה והאיטית, לונה החולמת להפוך לכוכבת רוק, לואן הקונדסית, לין האתלטית והאנרגטית ושאר אחיותיו האהובות. העלילה מציגה לנו הצופים את דרכי ההתמודדות שלו כבן יחיד בבית של נשים.

ובנוסף אתם, בני הנוער והצעירים בישראל תיזכו להשתתף בתחרות שמארגן ערוץ ניקלודיאון לכבוד יום המשפחה במהלכה תתבקשו באמצעות אפליקציית ״ניק פליי״ לשלוח תמונה משפחתית כשהזוכה המאושר ייזכה לקבל ציור משפחתי על בד קנבס של המשפחה המדהימה שלו בסגנון האנימציה הייחודי, החמוד והמיוחד של הסדרה המיוחדת והאהובה ״הרעשנים״.

אתם רוצים לראות את המשפחה שלכם מצוירת כמו הָרעשנים? כעת אתם יכולים!
שִלְחו תמונה משפחתית של המשפחה שלכם לְתחרות "המשפחה הרועשת"
וְאולי תצליחו לראות את המשפחה שלכם מצוירת בְּדִיוּק כמו משפחת רעש בציור אמיתי על בד קנבס
או לזכּות בּפרסים שווים ומדהימים נוספים.
מה אתם צריכים לעשות?
1. בַּקְשו רְשות מֵההורים .
2. הִיכַּנסו לְאפליקציית ניק פליי כְּדֵי לשלוח תמונות וְלקרוא את פְּרָטי התחרות
3. שִלְחו היום!"

No Comments on חדשות התרבות: חוגגים את יום המשפחה במרתון ותחרות בניקלודיאון

Leave A Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה קוראים היום?