הולכים לאוניברסיטה? – סימס 4 Discover University – ביקורת

משחק הסימולציה "סימס" שנוצר לפני שנים מספר על ידי המפתחת Maxis עשה דרך ארוכה כדי להגיע לאן שהוא היום, משחקים והרחבות שיצאו כדי לגרות ולעורר אותנו לחיות חיים משופרים בתור דמויות סים בעולם הוירטואלי שנבנה עבורנו. האם ההרחבה החדשה "Discover University" שהושקה זה לא מכבר מוסיפה ערך אמיתי? ביקורת הרחבות.

משחקי סימס מאז ומתמיד ניסו לדמה את המציאות כמה שיותר, כמובן במסגרת האפשר כמשחק מחשב, ובכל זאת אי אפשר גם לא להעריך את התכנים שיוצאים גדולים כקטנים למשחק, כעת הושק האחרון שבהרחבות הללו עד כה שמביא את דמויות הסים שלנו אל מרחביה הגדולים של האקדמיה, תארים ומקצועות נוספים והרבה מאוד אתגר שמוסיף לנו יותר עניין להחזיק ולתחזק את דמויות הסים שלנו במשולש עבודה-לימודים-משפחה.

אז אם נתייחס למשחק הבסיס "סימס" נוכל לתאר אותו' כבר בעצם היותו משחק סימולציה, כאחד המשחקים המרתקים והשונים שנחווה, כל זה ביחס למשחקים אחרים כי בז'אנר הזה התחרות היא יותר בין משחקי סימס מאשר בין משחקי סימס למותגי גיימינג אחרים.

תוצאת תמונה עבור ‪sims 4 discover university free pic‬‏

"אבל המרצה, עשיתי הכל" – בין המרצים לעבודה
לאחר התקנת חבילת ההרחבה (Discover University(EP8, נכנסתי בשקיקה לראות מה התווסף והאם מדובר בקונספט חדשני או דווקא גימיק לא מוצלח, והדבר הראשון לציון הוא שלא התאכזבתי אלא להפך. ההרחבה החדשה מוסיפה הרבה תוכן מרתק ומעניין כולל זה שאנחנו יכולים לשלוח, כמובן בתנאי שנעמוד בתנאי קבלה כמעט כמו המציאות, את הסימים ללמוד את התואר של חייהם עם מיטב סוגי תארים מרתקים, ובתור סטודנט לתקשורת במציאות, שלי נשלחה היישר לחוג לתקשורת באוניברסיטה החדשנית מבין השלושה שקיימות(foxbury institue החדשנית לעומת university of britechester המסורתית והאוניברסיטה האינטרנטית ubrits). כמובן שהמטרה שלכם היא לעבוד, לנהל את עצמכם ואת המשפחה במידה ויש לכם והכי חשוב לשקוד ולהשקיע על הלימודים כדי להמשיך ולסיים אותם בציונים טובים(ולא, d+ זה לא ציון טוב לצערנו הרב).

החבילה מכילה לא מעט שיפורים ותוספות שמוסיפות לאפשרות הבסיסית להצטרף לאוניברסיטה והיא לבחור מה ללמוד כשישנם דברים משותפים ושונים בין האוניברסיטאות, קורסי בחירה וקורסי חובה, מבחנים, שיעורי בית ועבודות להגיש וכמובן אפשרות להצטרף לאחוות(בתי שותפים ואחוות) וארגונים פנים-אוניברסיטאים ובקיצור חגיגה גדולה בעיקר למי שמשאיר את הסים שלו בודד בתחילת הלימודים. 

תוצאת תמונה עבור ‪sims 4 discover university free pic‬‏

עוד דברים שנוספו בנוסף לתארים ולאוניברסיטאות אלו קריירות נוספות כמו קריירת משפט(עו״ד וכדומה), שחקני כדורגל, e-sports, מורה ומחנך ועוד כמה וכמה מקצועות מעניינים. כמו כן ניתן לקבל merits או מלגות ללימודים, לבחור על לגור עם המשפחה שלנו, שותפים או סתם לבד כי אנחנו מתבודדים וזה באמת שינוי מרענן ומעניין למשחק ותוספת ריאליסטית במיוחד, ההרחבה כמו כן הוסיפה לנו אזור נוסף שמדובר כמובן באזור האוניברסיטאות הגדול ורחב הידיים.

לסיכומה של ביקורת (מרעננת)
נראה שקיבלנו את ההזדמנות לחיות חיים טובים עם דמות הסימס כמו בחיים שלנו, אחרי כל כך הרחבות שהוסיפו לנו תכנים כמו בעלי חיים, קריירות נוספות, עסקים ומה לא, כך הגיע לנו גם ההרחבה שמוסיפה את החיים האקדמיים ומושיבה אותנו בצמוד לסטודנטים נוספים והמטרה שלנו? לעשות הכל, אבל הכל, בשביל לסיים את התואר בהצטיינות ובציונים גבוהים על שיעורי הבית והעבודות וכמובן בחינות הסיום,  אז תעשו לעצמכם טובה לכו על אחת ההרחבות המרתקות שיצאו עד כה לסימס 4 ותחגגו בחגיגות סטודנטים גדולות, תתנדבו לארגונים, תלמדו לתארים ותעשו חיים משוגעים כי זו רכבת הרים משוגעת.

תוצאת תמונה עבור ‪sims 4 discover university free pic‬‏

תודה ענקית לחברת עדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של Electronic Arts בישראל על עותק הסקירה של הרחבת הdiscover university לסימס 4.
הכותר סימס 4 והרחבותיו זמינים לרכישה בחנויות ואצל המשווקים המורשים לקונסולות המשחקים(PS4 וXBOX ONE) וכן למחשב האישי.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?