הפיצול של סמו – ״אבא מטפלת – ביקורת

עומר אוקון

עומר אוקון

כשעולה לכם בראש דמות מטפלת, איזו דמות עולה לכם? כנראה שאחרי שתצפו בפרקים הראשונים הדמות של סמו תצוץ לכם בראש ולא סתם, הדמות של לילי המטפלת היא כנראה חלומו של כל ילד בישראל ובתוספת של עקיצות וטקסטים שנונים מדובר בקומדיה משובחת לילדים עבור ילדים אבל לא רק, כי גם צעירים ומבוגרים יהנו מהשנינות הזו לא פחות. אז האם מדובר בהפצצה נוספת לטלוויזיה לילדים ונוער? בואו נבדוק.

אני הולך להטיל פה פצצה ולומר, שאם יש שחקן בישראל שהוא שחקן קומי טוב, שפונה לכל שכבות האוכלוסיה ולכל הגילים, ובתכלס כל מילה שיוציא מהפה שלו תצחיק אותנו, הקהל הישראלי, זה יובל סמו. כשיש שילוב טוב בין קאסט השחקנים ובינם לבין ההפקה והבמאי ניתן להוציא אוצרות גלומים, זה מה שבאמת זכינו לראות מכל משתתפי ובאי סדרת הנוער החדשה של ערוץ הנוער של ניקלודיאון, teen nick, עם הסדרה החדשה בכיכובו של סמו וקאסט שחקנים מעולה נוסף ב״אבא מטפלת״.

הסדרה מציגה לנו שתי משפחות, האחת היא אייל(יובל סמו) המובטל שנמצא על פי הגדרתו ״בין-עבודות״ והבת שלו שקד שמנסה לעודד אותו וחולמת בגדול לטוס לצרפת לטיול בת מצווה והמשפחה השניה היא המשפחה המפונקת ביותר שתראו שבה האמא מיקי דנינו(גאיה גורביץ׳) חולמת על קניות ומתפקדת כחברה של ילדיה ולא כאמם, אביהם ליאור דנינו(רוי מילר) איש מצליח ובעל כסף שמבזבז את זמנו בין התנהגות אנפנטילית לבין ניסיון להיות אמן חושים כושל. והקטע ההזוי מתחיל ברגע של הבזק רעיון במוחו של אייל להיות האופר הבאה של משפחת דנינו בעידודה של ביתו שקד. הבלאגן מתחיל לחגוג.

הסדרה באמת ובתמים תצחיק אתכם, במיוחד אם אתם בשכבת הגיל שאליה היא פונה היות ומדובר בסדרה שמשודרת בteen nick ערוץ הילדים מבית ניקלודיאון, והיות והיא מעבירה בצורה מצחיקה את חייהם של בני עשירים לעומת מעמד עוני עם אב מובטל ובת שדוחקת באביה לעבוד היא בהחלט באה וצוחקת על המציאות, הדמויות המוקצנות שנותנות מבט מצחיק לילדים למשפחות ישראליות ב2020(כמובן בשפתם וגילם) בהחלט מעוררות בנו רצון להבין את פשר קיומן, מה עומד מאחוריהן כשמצד שני אנחנו כובשים יצרים סקרניים, לוחצים על off ופשוט נהנים מהבדיחות והדיאלוגים המתלוצצים בין הדמויות של סמו, דאנה, רוי מילר ושאר השחקנים הנוצצים בסצנת הקומדיה הישראלית שהתכנסו מקצוות שונות של הטלוויזיה הישראלית והכל כדי ליצור את קומדיית הילדים של 2020 בלי לדפוק חשבון לאף אחד.

העלילה היא באמת הצד הכי הזוי שקיים, אבל כמנהגן של קומדיות ובעיקר קומדיות לילדים אנחנו לא אמורים באמת לחפש הגיון ולתת לבדיחות ולמעשי השחקנים לעלות לנו חיוך על הפנים ולצחוק יותר ויותר ככל שעוברים הפרקים, כי god, הם מאוד מצחיקים וממש כיף ומצחיק לצפות בהם ובמעלליהם ההגיוניים יותר וההגיוניים פחות.

לסיכומה של ביקורת

הקומדיה החדשה של סמו ואחרים, במיוחד בימים אלה של ערבים ביתיים, תהיה נקודת אור עבורם ועבור הילדים והרבה הומור שמשולב ביכולות של השחקנים ושל המשתתפים בהפקה יעזור לכם להעביר את הזמן בהנאה ובכיף ביחד כמשפחה, הרגעים הטובים ביותר יחדיו. אז גם לילדים שבינינו וגם למבוגרים ולנוער, שווה לכם לתת הצצה לצד ההומוריסטי של סמו לילדים ומעבר ל״ארץ נהדרת״ או לזנזורי והשוטר הטוב גם פה מפגינים השחקנים ובראשם השחקנים הראשיים יכולות גבוהות שמעלות לכל צופה חיוך רחב על הפנים(האמת שכבר כאב לי לחייך מרוב שחייכתי בלי הפסקה).

סמו לילדים ולנוער

No Comments on הפיצול של סמו – ״אבא מטפלת – ביקורת

Leave A Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה קוראים היום?