המלצות לסופ״ש | 8-9 למאי 2020

מחפשים סרטים טובים לצפות בהם בסוף השבוע? גמרתם עונה ונמחפשים סדרה חדשה? לא מוצאים ספר טוב לקרוא? המלצות הסופ״ש שלנו אליכם, יוצאות לדרך.

סדרה טלוויזיה: שובר שורות

חלמתם לראות מורה לכימיה הופך לברון סמים מוכר? לראות תלמיד של אותו מורה הופך לדילר חזק? כי אם כן, זו הסדרה שלכם. הסדרה שובר שורות עוקבת אחרי וולטר ״הייזנברג״ וויט ותלמידו לשעבר ג׳סי פינקמן במרוצם אחרי הזמן להשיג כמה שיותר כסף(קצת בנאלי, אבל ישנה סיבה) על מנת לממן את ירושתו של וולטר שחולה בסרטן סופני והרגיש(משום מה) שלהפוך ליצרן קריסטל מת׳ וסוחר סמים זו הדרך הכי מהירה להתעשר.

התוכנית עובדת להם לא רע תחילה אך הם אט אט מסתבכים בעוד ועוד צרות שמהם הם נחלצים רק בעור שיניהם, כל זה בעוד אישתו ההרה ובנו החולה לא מודעים לחיים הכפולים שהאב והבעל חי בשבילם. זו בהחלט לא סדרה שגרתית אבל היא כן עושה עבודה נהדרת ומדגדגת עמוק בתוכנו עם המון אקשן, לחץ ודרמה שמפוזרת בכל מקום. סדרה מומלצת שלא מתאימה לכולם אומנם אבל מי שיתחבר יהנה ממנה במיוחד.

ניתן לצפות בסדרה בשירות netflix, yes oh, hot vod

סרט קולנוע: גולשת בנשמה

דמיינתם מה היה קורה אילו הייתם גולשים להנאתכם וכריש היה תוקף אתכם? גם בת׳אני המילטון לא דמיינה, ובאמצע אימון לקראת תחרות גלישה כריש הפיל אותה מהגלשן עליו גלשה וטרף את ידע ומשם היא נכנסה למסכת ארוכה של קשיים, פחדים ואתגרים שאותם היא נאלצת לעבור כדי להגיע לפסגה שנקטפה ממנה באימון קצר אחד. אז הסרט הוא כנראה ראי למציאות, לבת׳אני המילטון האמיתית שבאמת נאלצה להתמודד עם כל זה ובסוף זכתה בכבוד שאליו שאפה, עם הנכות והבעיות, ואין הרגשה קשה מלהתמודד כל כך קשה ובסוף רק בסוף לזכות בכבוד.

בת׳אני מימין ובת׳אני משמאל

הסרט מציג לנו איך אפשר להתמודד עם כל אתגר שהחיים מנחיתים עלינו, בין שמדובר. בהחלטות על מקום עבודה ובין שמדובר בכריש שטרף את ידה של בת׳אני ויחד עם היד גם את הקריירה המושקעת שחתרה אליה כל חייה. סרט מרגש כזה לא ראיתי מזמן ובהחלט זלגו בו דמעות יחד עם דמעותיה של הדמות הראשית בת׳אני(אנה סופיה-רוב בתפקיד חייה לטעמי). והסוף? סוף טוב הכל טוב.

ספר: 13 סיבות

ספר חייו של הסופר ג׳יי אשר הוא ספר שמספר את סיפורה של בחורה שמאסה בחייה, בעקבות ההצקות והשיימינג כלפיה, הקליטה קלטות שמסבירות למה עשתה את מה שעשתה ומי גרם לכך ובחרה ליטול את חייה בידיה. זו בהחלט החלטה אמיצה ליצור ספר כזה ולפרסם והוא בהחלט הצליח לא רע עד כדי שנוצרה עבורו סדרה מצליחה בנטפליקס.

הספר הוא באמת must כדי להבין את מה ששכחנו מזמן, הרבה בני אדם ובעיקר בגילאים צעירים הם קורבנות של אלימות פיזית, מינית, מילולית ועוד. ובכך הם חשופים כל יום לנזקים נפשיים לא פחותים מהנזקים הפיזיים, הספר בסך הכל מזכיר לנו את מה ששכחנו – זו תופעה נפוצה ולא רק בתיכונים הציבוריים בארה״ב אלא ברחבי העולם בכל בית ובכל בית ספר. תרצו לקרוא ספר כתוב טוב עם משמעות עמוקה? 13 סיבות הוא בשבילכם, כדי להבין מה קורה בעולם הזה ומי עומד ליד מי וכמה אנחנו יכולים להיות בשני צידי המתרס, בצד המתעלל ובצד שמתעללים בו.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?