ביקורת: NBA 2K18(שוחק בPS4)

לרוב לא יצא לי לשחק משחקי ספורט כמו כדורסל או כדורגל (וידוי קטן אני לא אוהב FIFA) אך אחרי קצת מחשבה החלטתי לנסות את משחק הכדורסל NBA2K18 משחק הכדורסל מבית המפתחת והמפיצה חברת 2K(שאחראית בין השאר על משחקי borderlands), לאחר ישיבה קצרה אני מוכן לשפוך פה את הביקורת שלי עבור המשחק הזה
בשנים האחרונות 2K העלתה את הרף של משחקי הספורט עם משחק הכדורסל שלה NBA2K, כעת במשחק האחרון חוויתי את משחק הספורט האיכותי שיצא בשנים האחרונות ואחד כזה שעושה את עבודתו נאמנה כלומר במהלך המשחק ממש הרגשתי שחקן כדורסל מהקבוצה הטובה בעולם וכשחקן ליגה מוצלח בליגת הכדורסל הגדולה בעולם.
המשחק מאופיין במאות שכלולים ושדרוגים שעברו ממשחק אחד למשהו וכעת לפנינו התוצאה האחרונה שיצאה היישר מהמפתחת, בהחלט עסיסי מדהים ומעורר התפעלות.

ניגש קצת לנתונים הקשורים למשחק המדהים הזה ביניהם המשחקיות, הגראפיקה, והביצוע ובאמת שכולם ככולם יצאו בצורה יוצאת מגדר הרגיל ונבנו עבור המשחק בצורה שלא יכולתי לדמיין אחרת:
המשחקיות מעולה הכל רץ  בצורה הטובה ביותר כל משחק מרגיש משחק אמיתי וכמובן שכל שחקן עם יכולותיו(ביניהם כמובן עומרי כספי שלנו) ובהחלט שכל משחק הוא חגיגה לעיניים, לא מצאתי באגים משמעותיים שצריכים להיות מצויינים כאן, התנועה חלקה הבקרים פשוטים וההבנה של המשחק לא קשה גם לכאלה שחדשים במשחקי NBA2K וחשוב לציין שהכל נראה כאילו לקוח מתוך משחק כדורסל אמיתי כולל הקריינות, הקהל והשחקנים.
לא פחות חשוב לדבר איך לא את התנועה של השחקנים והטכניקות שבזכותן תקלעו את הסל הבא ותהפכו לכוכבי הנבחרת, הכל כמובן אמיתי ונעשה תוך הקפדה על דיוק בכל נושא התזוזה והמשחק של הדמויות.
 -מצב הקריירה: חשוב לציין שהתפעלתי מהמצב המשופר של MyCareer שבו ניתן ליצור דמות לחבר אותה לאחת מנבחרות הNBA(שאגב כולן   אמיתיות כולל השחקנים) ולהפוך לאלוף הבא של ליגת הNBA ושל הקבוצה שלך

הגראפיקה בהחלט מרשימה ואני מוכן גם לקחת סיכון ולומר שהיא NEXT GEN, החל מהפרצופים של הקהל והשחקנים דרך קטעי האולפן בין משחק למשחק ובין רבעון לרבעון וכמובן המגרשים המדהימים שעוצבו בצורה כה משכנעת ויפה עד שתרגישו באמת במהלך משחק במיוחד לאור כל הפירוט שנעשה לכל דבר אפשרי מהלוחות שסופרים את הנקודות, לUI שקיים גם הוא כמו במשחק אמיתי והמגרשים המדהימים והצבעוניים,

המוסיקה שקיימת במשחק היא בעצם המיטב של שירי הראפ והפופ העכשווי המצליחים בשוק של זמרים מוכרים ומצליחים כמו שאקירה ומאלומה, Onyx וכן הלאה וכל זה בצירוף הסאונד המשכנע של המשחק כמו שריקות הפתיחה, הקריינות, התלהבות הקהל וכ'ו, אני יושב לי ומשחק עם אוזניות ובהחלט נהנה מחגיגה מאוד גדולה ומדהימה לאוזניים(המשחק מכיל כ49 שירים נכון להיום).

אז מה בעצם בעייתי בו?
אני לא יודע עד כמה זה בעיה מתוכננת או לא אבל הרבה מאוד מהקבוצות נגדם תשחקו יהיו מה שנקרא OP אבל לא בצורה רגילה אלא בצורה מוגזמת במיוחד, אני לא יודע עד כמה מאוזנים כל התחרויות והמשחקים וזו בדיוק הבעיה כי לאחר בקושי חצי משחק מצאתי את עצמי בפער עצום של 40 נקודות לי ו102 לקבוצה המתחרה אז האם ישנה בעיה באיזון של המשחק? אני מניח שכן כי אחרי בקושי חצי משחק מצאתי את עצמי נאבק להגיע לנקודות גבוהות אך יודע מראש שלא אצליח להשלים את החסר כדי לנצח אז אני מניח שזו נקודה חשובה למי שמעוניין לקנות אך אני שזה ייפתר והאיזון יותאם היטב ובצורה המיטבית ביותר.

אז מה אפשר לומר על המשחק המעולה הזה? הוא יצא בטיימינג מתאים אחרי הפצה לא קטנה בכל מקום אפשרי כל זה בצירוף של השחקנים הוותיקים והמעריצים השרופים הופך אותו למשפיע ומשמעותי בז'אנר משחקי הספורט לצד FIFA ואני מאמין שעוד נשמע עליו הרבה דברים טובים ונקבל עידכונים גדולים עבורו. אז קדימה קנו אותו ותתחילו לשחק.

תודה רבה להד ארצי על העותק!

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?