המלצות טינייטס לבינג': 24-28 באוקטובר

אז פינת המלצות סוף השבוע בטלוויזיה ובקולנוע חוזרת עם שינוי. כעת הכתבה תתפרסם במהלך השבוע עם המלצות צפייה מעניינות של סרטים או סדרות בקולנוע, בטלוויזיה או בשירותי סטרימינג שזמינים בישראל. שלושת ההמלצות שיפורסמו בכתבה יכילו 2 המלצות כלליות, המלצה אחת על סרט או סדרה נוסטלגית. מוכנים להמלצות מטורפות?

סדרה: משחק הדיונון

משחק הדיונון תפס את תשומת הלב אצל מיליוני צופים, ואנחנו נחשפים לאחד הפתרונות האכזריים ל"רווח קל". משחק הדיונון עוקב אחר מתמודדים שונים במשחקי ילדים, שנאבקים עד מוות בשביל כמה מיליארדי וון. הסדרה עוקבת אחרי סונג ג'י־הון שמתודד במשחקים, וכל זה מגעגועיו לביתו ובעקבות הנושים שרודפים אחריו. מדובר בסדרה שמהווה גם סוג של ניסוי חברתי. למרות שמדובר בתוכן מתוסרט ומבוים, היא לא הלכה רחוק ממה שאנשים רבים מרגישים. הגוון הקוריאני שלה מוסיף המון, ואין ספק שמדובר בסדרה מיוחדת ושונה במובן מסוים (לא מבחינת הרעיון, אלא בעלילה ובלוקיישן). היא מלאה טוויסטים מעניינים ומפוצצי אקשן, ולמרות כל הגור והדם היא לא נופלת למחוזות אפלים או משעממים.

חשוב להבין טרם הצפיה שמדובר בסדרה אלימה ואכזרית, אבל יש לה מסר שהוא הרבה מעבר למוות הרב בה. בין שמדובר בלדעת להעריך את החיים, ובין שבמצבים קיצוניים אנחנו נעשה הכול כדי לשרוד. מדובר בניסוי חברתי מתוסרט ומטלווז שמשודר למאות מיליוני בני אדם, ונוגע בנקודות רגישות אצל בני אדם רבים. לחיות מהיד לפה ולחפש הזדמנות להסתדר או אפילו להמר ולהסתבך מול נושים אכזריים או הממסד. כל זה מוביל את גיבורי הסדרה להשתתף, בלא שהיו בטוחים בכך, בניסוי חברתי

ניתן לצפות בשירות הסטרימינג Netflix

סרט: אהבה מקוונת

אנחנו חיים בעידן הרשתות החברתיות, וכוכבי הנוער היום הם יוצרי רשת מז'אנרים שונים. הסרט "אהבה מקוונת" לוקחת ומנסה לנתח עבורנו את מה שקורה בקהילה הסגורה של כוכבי רשת. היא מאחדת בין שני כוכבי רשת שונים לחלוטין, האחת כוכבת רשת דוגמנית ו"מגניבה" והשני גיק מסוגר שאוהב לשחק במשחקי מחשב. שלא תבינו לא נכון, אני בעד שילובים שונים של בני אדם. אך באהבה מקוונת מדובר במיקס מוזר ולא תמיד ברור. אבל האמת שהשחקנים עושים עבודה נהדרת, והסרט בכללותו מומלץ לגמרי. הוא טוב כדי להעביר את הזמן בהנאה, ומספק הבנה ותקווה לכל מי שפוחד להשאר בלי הסיר או המכסה שלו מפאת תחביביו. הוא קליל מאוד, ועדיין מעלה תהיות מסוימות על כוכה של הצלחה.

רבים לא מבינים את ההצלחה של כוכבי רשת, ובכל זאת אנחנו חיים בעידן הפרסום. בין שמדובר ביצירת תוכן ייחודי, ובין שמדובר באישיות כובשת. באהבה מקוונת אנחנו מקבלים את הפרספקטיבה של אהבה ושנאה, וכמה רחוק הפרסום משנה את בני האדם.

ניתן לצפות בשירות הסטרימינג Netflix

נוסטלגיית השבוע: בחזרה לעתיד

אז זו המלצה מעניינת של סרט ישן, אבל בחזרה לעתיד פשוט זכאי לכל המלצה שאפשר. השילוב הנהדר בין מייקל ג'יי פוקס וכריסטופר לויד פשוט עובד גם 36 שנים לאחר צאת הסרט הראשון. בנוסף לכך האפקטים שורדים בחלקם את מבחן הזמן, וכמובן שהעלילה המטורפת ומלאת הפרדוקסים שפשוט זורמת ביחס לקולנוע עכשווי. קשה להסביר את האהבה לסרט ולבאים אחריו, אבל משהו בתמימות של הדוקטור ושל עוזרו פשוט מרגישה מדהים. אין ספק שניתן לצפות עשרות פעמים בבחזרה לעתיד, ועדיין לא תמצאו את עצמכם מיואשים או שמיציתם את הסרט. הוא מתחיל בנקודה אחת ומסתיים בנקודה אחרת, וזו התקדמות בולטת שאליה נלווים התפתחות של הדמויות. כמובן שהסרט הראשון זכה לשני סרטי המשך מעולים, וטרילוגיית בחזרה לעתיד כולה היא חלק חשוב בהיסטוריה של הקולנוע המודרני. אם לא צפיתם אי פעם בסרטי בחזרה לעתיד, טוסו לצפות עם הדלוריאן המטורפת של ד"ר בראון.

ניתן לצפות בשירות הסטרימינג Netflix

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?