המלצת טינייטס לבינג': 19-25 בדצמבר

שבוע חדש, המלצות חדשות בקולנוע ובטלוויזיה. ההמלצות יכללו כמובן סרט, סדרה שמשודרים בטלוויזיה, נטפליקס, קולנוע או כאלו שפשוט שווה לצפות. כרגיל ההמלצות יחולקו ל2 המלצות כלליות של סרט או סדרה, והמלצה על סרט או סדרה נוסטלגיים. מוכנים?

המלצת השבוע – סדרה: אלי (THE SPY)

הסדרה של נטפליקס מחייה את האיש שלנו בדמשק שנתפס, עונה והוצא להורג. אלי כהן היה מרגל ישראלי שהצליח להתברג לתוך מנגנוני המשטר הסורי בשנות ה50-60'. הוא העביר מידע רב לישראל, ובין היתר הציל לא מעט חיים בזכות המידע שהעביר. סשה ברון־כהן תופס את מקומו של המרגל הישראלי המוכר, ומנסה לשחזר עבורנו את מה שעבר המרגל שעד היום שמו הוא סמל לגבורה. בזכות השקעה לא קטנה של נטפליקס, המרגל הישראלי זוכה להנצחה ראויה של פועלו.

המלצה השבוע – סרט: צ'ארלי בממלכת השוקולד

צ'ארלי בממלכת השוקולד הוא במקורו ספר של רואלד דאל. אין מבוגר או ילד שלא מכיר את הקסם של ווילי וונקה, בעל המפעל המסתורי לשוקולד. ווילי וונקה הכריז על תחרות שתאפשר בסופה לאחד מהילדים שיזכו בה להכנס למפעל המסתורי שלו. אומנם הספר זכה לסרט מעולה בכיכובו של ג'ין ווילדר, אבל הסרט "החדש" מ-2005 הכיל את הקסם הברטוני. אנחנו נחשפים לעלילות צ'ארלי ומשפחתו העניים בתקופה בה התחילה תחרות בכל העולם ע"י מפעל השוקולד. באורח פלא צ'ארלי זוכה להכנס למפעל, ומשם הכל הופך להזיה רצינית לכל מה שיצפה בסרט. אחד מכוכבי הסרט, שהוא גם שחקן מעולה, הוא כמובן ג'וני דפ האלמותי.

נוסטלגיית השבוע: הארי המזוהם

הארי קלהאן אמר פעם "Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?", והאמת שזה הפך למשפט קאלט כמעט כמו הסרט שבו הוא נאמר. הארי המזוהם הוא סרט אקשן משטרה בכיכובו של קלינט איסטווד, בו הוא משחק שוטר ממורמר שמנסה לעשות הכול לעצור פושעים. איסטווד עושה עבודה נהדרת כשוטר שמקבל את כל ה"חרא" לעשות, דבר שגם הקנה לו את השם הארי המזוהם. סרט ישן ומשובח, שלא עוצר באדום ומכיל מסר רציני ונכון בסופו של דבר. כמובן קרדיט עצום להצלחה שלו לדון סיגל, הבמאי שיצר לא סרט אלא סנסציה מצוינת ומלאת אקשן שלא שוכחת לרגע למה היא קיימת.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?