סיפור חייהם / ע"א

סיפור חייהם / ע"א

בוקר עלה על שכונתם של הדס ודורי ולאוזניהם הגיעו ציוצי הציפורים וצעקות הילדים בחוץ וההתרגשות הייתה בשיאה שכן היום התחיל הפסטיבל האביבי השנתי שארגנו תושבי השכונה, הדס התעוררה על מנת לבדוק את אביב הפעוט בן הכמה חודשים ששכב לו בתוך העריסה משחק עם הצעצועים שמסביבו
וכשראתה שהוא בסדר דאגתה האמהית נרגעה והיא פשוט עמדה והסתכלה על פרי יצירתה היפהיפה שהביט עליה בעיניו הגדולות בסקרנות ובמאמץ לנסות להוציא מילה מפיו ולאחר חמש דקות גם דורי הצטרף לחגיגה, דורי נכנס לחדר הפעוט חיבק את הדס בחוזקה מאחור ונשק לאוזנה ולצווארה תוך שהוא לוחש לה מילות אהבה וחיבה והיא משיבה לו בחזרה.
דורי הכין את העגלה עם כל מה שצריך והדס אחזה בידה באביב ולאחר מכן השכיבה אותו בעגלה והם יצאו שלושתם לפסטיבל, הפסטיבל היה אחד האירועים הכי מושקעים ואהובים בשכונה ובשכונות מסביב וכשהגיע לא יכלו לסרב ללכת אליו הוא הכיל מאות אטרקציות לכל גיל לבנים ולבנות
ובשביל הדס ודורי שגדלו באותה שכונה והכירו עוד מימיהם בתיכון הפסטיבל היה הרבה מעבר לזה והם רצו לחשוף גם את בנם הפעוט אביב לפסטיבל.
"הדסי, דורי מה איתכם? התגעגענו" אמרה להם השכנה שנקראה שני שאף היא הייתה בדרך לפסטיבל עם ביתה הפעוטה חן.
הדס ודורי ענו בחזרה בחביבות "אנחנו בסדר גמור, גם אתם הולכים לפסטיבל?" והצביעה על חן המקושטת בטוב טעם.
"את האמת שכן, אל תשכחו שגם אנחנו גדלנו על הפסטיבל הזה ואני רוצה לחשוף את חן שלי שתכיר ותהנה ממנו כמו שאנחנו נהנינו ממנו בזמנו", היא ליטפה את ראש הפעוטה.
"טוב יאללה בואו נרד יחד" הציעה השכנה ודורי והדס לא התנגדו, הם די חיבבו את שני ואומנם לא היה ביניהם קשר של חברות אבל הם אהבו את האופי הקופצני והשמח של שני ברוב הזמן והם ירדו לקומת הקרקע ומשם המשיכו לפסטיבל. בלונים, תמונות, מוסיקה בעוצמה גבוהה והרבה מאוד אווירה ברחבי השכונה זה מה שציפה להדס ודורי כשהגיעו למתחמי הפסטיבל לאורך השכונה והאושר היה בשמיים והזוג התהלך לו בשקט ובהנאה צרופה מעבירים מבטים מפה ומשם וביניהם ואל הפעוט הקטן שלהם עוצרים פה ושם לרכוש דברים כמו צעצועים לאביב או איזה בושם איכותי להדס ואפילו כדורסל לדורי שזה היה הספורט האהוב עליו והיה מצטיין במשחקו, במהלך הטיול נשמע קול של ירי באוויר ואנשים רצו מפה לשם בבהלה ולפתע הגיח לו אדם לבוש שחורים עם מסכה על פניו הסתכל בעיניהם של הדס ודורי וחטף את תיקה של הדס ומשם נס במהירות לעבר ההמון, דורי הכעוס התחיל לרוץ אחריו בתקווה לתפסו אך הבחור היה מהיר ודורי לא הצליח להשיג אותו וחזר במבט כעוס ועצבני להדס.
"מותק הכל בסדר למזלי רוב הדברים בבית" השיבה לעבר בעלה הכעוס
והוא הגיב בחיוך רך ומרוכך מאוד והסתכל לעבר הדס ואביב.
כמה הם מושלמים שניהם אני פשוט אוהב אותם חשב לעצמו דורי וליבו התמלא בכל כך הרבה אור ושמחה והוא לקח את הדס ואביב חזרה הביתה, לכשהגיעו הביתה הדס לקחה והרדימה את אביב בחדרו בעריסה ומשם התפשטה והתקלחה שמה על עצמה את כותונת הלילה והלכה לעבר החדר לישון ובעקבותיה הלך גם דורי שהספיק להרגע כבר ממה שקרה.
"אהובונת שלי לילה טוב" לחש להדס בעודו מביט בה והיא השיבה מתוך שנתה "לילה טוב ושינה ערבה גם לך יפה שלי", הם שינו את תנוחתם לכדי חיבוק כדורי ונרדמו זה בזרועות זה מחוייכים ורגועים.

 

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?