מצעד: חמשת סדרות המתח הטובות ביותר

עומר אוקון

עומר אוקון


אחד הז'אנרים האהובים ביותר הוא ז'אנר המתח ולהוכחה על כך ניתן לראות את כמות הסדרות שיוצאות ומכילות אלמנטים של מתח או מוקדשות כולן לז'אנר הזה ובהחלט התוצאות לא רעות בכלל ואפילו אם אפשר לומר מקדימות את זמנן ומפתיעות אותנו מחדש אז לכבוד הז'אנר הזה שמתפתח לכיוונים חדשים ואופקים מתקדמים ולכבוד יציאת העונה החדשה של סדרת המתח – מד"ב – אימה סטייל שנות ה80 נדרג לכם פה את חמשת סדרות המתח המצטיינות שלדעתנו הקדימו את זמנן ויצרו עבורנו ז'אנר מעולה.

במקום החמישי – 
The OA(הפקת מקור של Netflix)

בהחלט שלא ניתן להכין רשימה לסדרות מתח בלי להכיל בה סדרה שכזו שעל אף שרובה מתוארת לנו דרך זכרונה של הדמות אנו חווים ממנה הרגשה כל כך קשה וכואבת והרפתקה אל עבר החופש בהחלט חוויה קשה שמתארת לנו סיפור חיים לא קל שהשתפר ושוב חווה נפילה והרפתקה גדולה טובה ורעה שאנחנו זוכים לחוות יחד עם הדמות פריירי.

במקום הרביעי –
A Series of Unfortunate Events(הפקת מקור של Netflix)

הסדרה עלתה ב2017 וכולה מלאת מסתורין ומתח מהסגנון שגם ילדים יוכלו להתחבר אליו והוא מבוסס על ספר שנכתב ע"י הסופר למוני סניקט, בעונה הראשונה שעוקבת אחרי ארבעת הספרים הראשונים אנו נחשפים למזימות מרושעות מצד הרוזן אולף נגד ילדי משפחת בודלר(ויוליט, קלאוס וסאני הקטנה).

 

,

מקום שלישי –
The Returned(הפקת מקור של Netflix)

איך לדעתכם תתקבלו בעיירה שבה חייתם כל חייכם ובה הלכתם לעולמכם אם תחזרו כעבור מספר שנים בריאים ושלמים? כנראה שלא בצורה הכי טובה, סדרה מפתיעה וטובה שסיפורה סובב סביב תופעה מוזרה של חזרתם של מתים לעיירה אל יקיריהם כעבור מספר שנים אחרי מותם ובאותו הזמן רוצח סדרתי חוזר לפעילות בעיירה המסתורית.

במקום השני –
Breaking Bad

הרבה סדרות ניסו להתעסק בהצלחה או לא בהצלחה ביצירת סדרות שקשורות גם לנושא הסמים(לא נושא קל גם בעולם 2017) אך מה שעשה וינס גיליגאן והעולם שהוא בנה לצורך הסדרה שבר שיאים ומגולל לפנינו את סיפורו של מורה בתיכון בשם וולטר וואייט שמגלה שהוא חולה בסרטן ריאות סופני ומוכן לעשות הכל כדי לדאוג למשפחתו לפני לכתו ובמשך הזמן תופס מקום חדש של ברון סמים בעיירה בה הוא חי.

במקום הראשון –
Stranger Thing(הפקת מקור של Netflix)

דברים מוזרים היא סדרת מתח מבית נטפליקס ואחת שתפסה אותנו בהפתעה כשיצאה לראשונה ב2016 והזכירה כל כך הרבה רפרנסים, דימויים וסיפור מותח סטייל הסדרות של שנות ה80' המתח בה ניכר מאוד והמשחק של כלל הקאסטמעולה וזו בהחלט אחת היצירות המבטיחות של השנה ושל רשת נטפליקס, אל חלק מקאסט הבימוי הצטרף הבמאי שון לוי.
~העונה השניה עתידה לעלות ב27 לאוקטובר 2017~

(טריילר העונה השניה)

עד כה מצעד סדרות המתח הטובות ביותר שיצאו עד כה ע"י נטפליקס או לנטפליקס
כלל הסרטונים והטריילרים באדיבות Netflix

No Comments on מצעד: חמשת סדרות המתח הטובות ביותר

Leave A Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה קוראים היום?