ביקורת: Life Is Strange Ep.2 – Brave New World

ביקורת פרק 2: לקח בערך חודש אך לבסוף יצא פרק ההמשך לAWAKE שנקרא Brave New World ובו אנחנו ממשיכים את מסעה הכואב והקשה בעולם חסר מנוח של קלואי פרייס והפעם היא לא לבד, לכל אורך הפרק הרגשתי רגש מאוד חזק וזה ביחס למשחק מחשב ובהחלט שהתרשמתי ממנו, אך האם הוא זוכה לנצח את פרק הבכורה במשחק או שאולי הוא קצת פחות טוב ממנו? נבדוק.
הסיפור המורכב והמוזר של קלואי פרייס ממשיך ואנחנו נלקחים בתחילת הפרק לכותלי בית הספר לתחילתה של הרפתקאה חדשה שתסחף את קלואי ואת חברתה הטובה רייצ'ל לעבר העולם האמיתי הקשה והקר עם תיק ענקי של מורכבויות חברתיות ומפגשים עם האנשים מהצד הלא נכון של החברה וכמו תמיד קלואי הרחומה והנחמדה מצויידת בחדות הלשון המוכרת שלה יכולה בין רגע להשתנות ולהפוך לאריה הטורף את האריה הטרף שלו ובעזרת אותה לשון חדה שהתאפיינה בה גם בפרק הראשון היא נחלצת מצרות שאליהן היא ורייצ'ל נקלעות וכל זה בזמן שהעבר שלה מתחיל לרדוף אחריה והיחסים עם אמה מתערערים.

אז כן, הוא פרק מעולה מורכב שכתוב בטוב טעם אפשר לומר ויחסית לפרק במשחק ביניים(הוא לא נחשב Life Is Strange 2) שגם לא פותח ע"י המפתחת המקורית הוא כתוב מעולה בעצמו ועושה את העבודה הקשה של חיבור השחקן לדמויות ולעלילה בצורה טובה אבל ויש אבל גדול הוא בהחלט לא משתווה לפרק הראשון במשחק שהיה עסיסי מותח ומלא התרחשויות, שלא תבינו לא נכון הפרק עושה עבודה מצויינת אך לא ברמה של הפרק הראשון וכעת נותר לנו חודש לגלות איך הפרק הבא הולך להיות בתקווה שכמו שאנחנו מצפים ממשחק עלילתי בפרקים הוא יחצה את הרף שקבעו קודמיו.

הדיאלוג של קלואי עם הסביבה שלה הם עדיין קולחים וזורמים היטב ומאוד נעימים לאוזניו של השחקן, קלואי מאוד בטוחה בעצמה עוצמתית ולשונה חדה כתער בדיוק מה שהשחקן מחפש היום והאקשן לא פוסק בזכות כך במיוחד לנוכח כשרונה היוצא דופן להכנס לצרות ובאותה מידה גם לצאת מהם לפעמים כשידה על העליונה ולפעמים כמפסידה ואנחנו זוכים לאקשן מילולי שלא פוסק גם בפרק הזה וזה בהחלט אחד הצדדים החיוביים של המשחק ששוב על אף שאינו FPS שכולו מלא אקשן ופיצוצים עדיין לוקח חיסרון שקיים היום בתחום הכתיבה במשחקים והופך אותו על פיו וכלל הדיאלוגים נכתבים באמת בצורה מצויינת ובהחלט צריך לשבח את Deck Nine.

**הביקורת הינה קצרה עקב כך שהיא מיוחסת למשחק שכבר פורסמה עליו ביקורת(כללית ואישית) ועוקבת אחר פרק אחד מתוך משחק שלם.**

אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבעלי זכויות היוצרים. אם ראית משהו שפוגע בזכויות היוצרים שלך ו/או מישהו מטעמך אנא פנה לעמוד צור קשר ודווח לנו על כך.

רוצים לקרוא עוד?

מי אני?

עומר אוקון

עומר אוקון

עומר אוקון, בן 24 שגר אי שם בצפון. סטודנט לתקשורת, גיימר,
תולעת ספרים ומכור לסרטי אימה. העיתון הוא הסרט האהוב עלי.

מה אתם חושבים? מוזמנים לשתף אותנו

מה קוראים היום?